Sau copiază linkul
Pacman
Pacman
„Pacman” este un joc arcade atemporal care a captivat jucătorii pentru prima dată în 1980. Dezvoltat de Namco, jocul prezintă un concept simplu, dar convingător: jucătorul navighează Pac-Man, un personaj galben, circular, printr-un labirint plin cu pelete și fructe în timp ce evitând patru fantome colorate. Scopul principal este de a consuma toate peleții din labirint pentru a trece la nivelul următor.
Labirintul jocului constă din numeroase căi și colțuri în care sunt așezate granulele. Printre aceste pelete se numără pelete mai mari, intermitente, cunoscute sub denumirea de „pelete de putere”, care îi oferă lui Pac-Man capacitatea temporară de a mânca fantomele, care devin albastre și devin vulnerabile pentru o perioadă scurtă de timp. Mâncarea acestor fantome poate obține puncte suplimentare.
Pe măsură ce jucătorul progresează, dificultatea crește. Fantomele, fiecare cu personalitățile și strategiile lor unice, devin mai rapide și timpul în care rămân vulnerabile după ce au mâncat o pelete de putere scade. Numele fantomelor sunt Blinky, Pinky, Inky și Clyde și fiecare are o abordare distinctă în urmărirea lui Pac-Man. Blinky îl urmărește direct pe Pac-Man, Pinky încearcă să se poziționeze în fața lui Pac-Man, Inky este oarecum imprevizibilă, iar Clyde schimbă între a urmări Pac-Man și a fugi.
În jurul labirintului sunt împrăștiate fructe precum cireșe și căpșuni, care apar periodic și pot fi consumate pentru puncte suplimentare. Aceste elemente bonus cresc în varietate și puncte pe măsură ce jocul progresează.
Jocul este controlat folosind tastele săgeți în majoritatea versiunilor online. Această schemă de control ușoară îl face accesibil jucătorilor de toate vârstele. Designul jocului, cu culorile sale strălucitoare și efectele sonore simple, creează o experiență captivantă și captivantă, care a trecut testul timpului.